Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi Başhekimi Prof. Dr. Hasan Bostancı, hastanede görev yapan güvenlik personeline başarılı çalışmalarından dolayı teşekkür belgesi takdim etti. Başhekimlikte gerçekleştirilen etkinliğe Başhekim Prof. Dr. Hasan Bostancı, Hastaneler Başmüdürü Figen Bucak ve Güvenlik Hizmetleri Şube Müdürü Ali Rıza Gürsoy katıldı. Etkinlikte; güvenlik amirleri Ramazan Tekten, Şammas Koçak, güvenlik şefleri Muhammet Ülger, Alişan Teke, Turgay Erdem Güneş, güvenlik görevlileri Hakan Aydın, Hasan Ede, Mikail Uğur, Orhan Bölük ve Engin Yazer’e özverili ve başarılı çalışmalarından dolayı teşekkür ederek, belge takdim etti.
Rektörümüz Prof. Dr. Uğur Ünal, Aşure Günü Etkinliğine Katıldı
16. Uluslararası “IEOM” Konferansı Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Gerçekleşiyor
Hizmet İçi Eğitim Programı: “Trafik Güvenliği Eğitimi”
Gazi Üniversitesi Bilişim Enstitüsü Kuruluşunun 20. Yılını Kutladı
Eczacılık Fakültesinin 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni Gerçekleşti
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.